Regularne przeglądy i prawidłowa konserwacja urządzeń zapewnią sprawne ich działanie przez długi czas. Dlatego wszelkie naprawy urządzeń powinny być wykonywane przez odpowiednio wyszkolonych ludzi.
Nasi pracownicy posiadają stosowną wiedzę oraz niezbędne umiejętności i doświadczenie zdobyte podczas zagranicznych szkoleń u producentów oraz wieloletniej pracy w serwisie, potrzebną do przeprowadzania napraw pozwalającą na długoletnią i bezawaryjną pracę.
Współpracujemy z takimi firmami jak: SPX Service Solutions (właściciel takich marek jak Robinair, OTC, Tecnotest, Kent Moore, i innych), Test Equipment Nederland, Supercool oraz Micrauto.
Zdobyte przez nas doświadczenie przez blisko 20 lat działalności pozwoliło nam stworzyć unikalne rozwiązania nie tylko sprzedaży urządzeń ale także systemu obsługi posprzedażnej nie spotykanej na rynku polskim.
Nasze rozwiązania serwisu urządzeń diagnostycznych doceniły takie światowe koncerny jak Renault, Citroen oraz Suzuki dla których zbudowaliśmy dedykowane systemy obsługi posprzedażnej.
Specjalizujemy się także w wykonywaniu tłumaczeń oprogramowań testerów diagnostycznych oraz innych urządzeń warsztatowych.
Nasza jakość została także potwierdzona przez uzyskanie w 2002 roku certyfikatu jakości ISO 9001:2000.
Nasz serwis posprzedażny obejmuje konserwacje, przeglądy okresowe, naprawy jak również sprzedaż części zamiennych.
Specjalizujemy się z naprawie:
- urządzeń do obsługi klimatyzacji: SPX, Robinair, OTC i innych,
- analizatorów spalin: Optima 4040, Optima 5040, Ultima, Innova 500,
- autoryzowanych testerów diagnostycznych: Renault Clip, Citroen Proxia, Hyundai GDS, KIA GDS,
- testerów motocyklowych: Indiana 2440,
- pozostałych urządzeń wyposażenia warsztatowego różnych producentów.
Naszym klientom zapewniamy:
- gwarancję na wybrane produkty do 5 lat,
- hotline (pomoc techniczną) 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
- średni czas naprawy poniżej 24 godzin,
- szkolenia z obsługi urządzeń,
- dostawę do klienta na terenie kraju
Do wybranych urządzeń proponujemy podpisanie umowy serwisowej, która ma wiele zalet, m.in.: przedłuża gwarancję na urządzenie, niższa jest cena przeglądów.
Nie trzeba pamiętać o przeglądach i legalizacjach, ponieważ serwis sam przypomni o ich wykonaniu. Pracownicy serwisu umówią termin przeglądu odpowiednio wcześniej. Zadbamy o terminowość naszych wizyt oraz postaramy się o to by przeglądy nie przeszkadzały w normalnej pracy.
|
|