Firma Classic Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Łodygowej 23B, istnieje od 1980 roku. Od 1992 roku firma nasza jest jedynym i wyłącznym Przedstawicielem w Polsce francuskiej firmy SAGEM S.A. później JOHNSON CONTROLS AUTOMOTIVE ELECTRONICS a obecnie SPX Service Solutions w zakresie urządzeń diagnostycznych oraz pomiarowych. SPX Service Solutions jest częścią grupy SPX największego na świecie producenta urządzeń diagnostycznych. Do grupy tej należą także Robinair, Tecnotest, Miller Special Tools, OTC, Kent Moore, TIF, Actron, Sunpro, i inne.
Zajmujemy się sprzedażą i serwisowaniem wszystkich urządzeń diagnostycznych i pomiarowych produkowanych przez SPX Service Solutions. Każde urządzenie sprzedawane w Polsce posiada polską wersję oprogramowania. W miarę wprowadzania nowych urządzeń do sprzedaży uzyskujemy na nie, atesty i certyfikaty wymagane przez polskie prawo.
Wszystkim klientom zapewniamy: serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny, dostęp do oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
Ściśle współpracujemy z jednostkami badawczymi i certyfikującymi. Przykładem tutaj jest analizator spalin OPTIMA 4040, który został wybrany jako "wzorcowy" przez Główny Urząd Miar.
Specjalizujemy się także w wykonywaniu tłumaczeń oprogramowania do urządzeń diagnostycznych.
Od początku naszej działalności zainstalowaliśmy na terenie naszego kraju, i obecnie serwisujemy, takie urządzenia jak: analizatory spalin Optima 4040, Optima 5040, Ultima, komory dymomierzy, stacje diagnostyczne PROXIA, RENAULT CLIP, stacje OPTIMA 5800, testery motocyklowe INDIANA itp.
W 1997 roku rozpoczęliśmy rozprowadzanie stacji diagnostycznej OPTIMA 5800, przeznaczonej dla sieci serwisowej samochodów marki Renault, którą obecnie zastąpiła najnowszej generacji stacja diagnostyczna o nazwie CLIP.
Natomiast w roku 1998 rozpoczęliśmy sprzedaż stacji diagnostycznych PROXIA wykorzystywanych obecnie przez wszystkie autoryzowane serwisy samochodów marki Citroën.
W 2004 roku wprowadziliśmy do sprzedaży najnowszej generacji urządzenie diagnostyczne Proxia3, będące już trzecią generacją diagnoskopu do obsługi samochodów Citroën.
Dewiza naszej firmy brzmi: "filarem sukcesu firmy jest zadowolenie, satysfakcja i komfort klientów", dlatego w 2002 roku uzyskaliśmy certyfikat ISO 9001:2000, potwierdzający naszą jakość obsługi klientów zarówno podczas sprzedaży urządzeń jak i obsługi w serwisie posprzedażnym.
Na uwagę zasługuje sponsorska działalność firmy. Przez wiele lat wspierano akcje "Pożywienie Darem Serca" oraz działalność Towarzysta Przyjaciół Dzieci o/Warszawa Śródmieście. W latach 2000 i 2001 Classic uzyskał tytuł członka wspierającego Polskiego Komitetu Zwalczania Raka. W roku 1997 Classic był głównym sponsorem pierwszego pikniku lotniczego - Góraszka, z którego dochód został przeznaczony fundacji - Gwiazdy dla Dzieci.W latach 1996-2002 Classic aktywnie wspierał działania Aeroklubu Polskiego oraz fundacji Przez Modelarstwo do Lotnictwa. W 1997 Classic był jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata Modeli Akrobacyjnych Zdalnie Sterowanych - Dęblin'97. Lata 2001 i 2002 to aktywne wsparcie Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie bez barier" oraz stowarzyszenia na rzecz poprawy i bezpieczeństwa ruchu drogowego " Droga i Bezpieczeństwo".
Classic Sp. z o.o. od lat związana jest także z marką Citroën. Już w 1980 roku stacja serwisowa firmy Classic w Warszawie przy ul. Łodygowej jako jedna z pierwszych w Polsce otrzymała autoryzację Citroën Automobiles. W latach następnych działalność została rozszerzona o sprzedaż samochodów nowych oraz odkup samochodów używanych. Rozbudowano sieć serwisową na terenie kraju. W chwili obecnej Classic jako koncesjoner Citroën to: 4 obiekty specjalizujące się w sprzedaży samochodów, części zamiennych oraz w obsłudze serwisowej - trzy w Warszawie oraz w jeden Trzebini.
Na szczególną uwagę zasługują nakłady inwestycyjne poniesione przez Classic w ostatnich latach. 1999 rok to uruchomienie całkowicie nowych obiektów koncesyjnych w Gdańsku oraz Trzebinii. W 2000 roku rozpoczęła działalność największa koncesja Citroëna w Polsce - obiekt w Warszawie przy ul. Puławskiej 338 o łącznej powierzchni około 2000 m2, składający się z salonu sprzedaży samochodów nowych i używanych , sklepu z magazynem części zamiennych oraz imponującego serwisu wyposażonego w najnowocześniejsze oprzyrządowanie oraz sprzęt diagnostyczny. Wkrótce nastąpi uruchomienie kompleksu blacharsko-lakierniczego Na uwagę zasługuje ekologiczny charakter obiektu (wykonany wg najnowszych norm oraz wymagań w zakresie ochrony środowiska) oraz jego położenie-przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych stolicy.
|